From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 21 Jan 2007 21:17:35 +0100
Car Alberto!

Tu lettera avantiate me placeva multo e il esseva aggradabile vider te de
novo. Tamben io crede que isto es un bon medio pro communication, ma
regrettabilemente forsan ancora un poco troppo difficile manear pro le plus
de nos, al minus pro me.
Io opina que il es multo importante trainar ascoltar  e comprender
interlingua parlate, e le plus de nos ha troppo poc opportunitates pro isto.
Dunque isto es un multo bon exercitio.
Tu video esseva de multo bon qualitate, specialmente le imagines esseva de
un qualitate impressionante, multo distincte.
Le prime vice io lo reguardava il occureva  circa 15 curte pausas ma le
secunde vice il non habeva un singule pausa. Io suppone que isto solmente
depende del capacitate del computator.
Con grande expectationes  io attende tu proxime video e naturalmente io
spera que il ha plus personas qui pote facer tales.

Con mi optime salutes,

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG