From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 15 Dec 2003 12:12:11 -0000
Harleigh scribeva:

> Io regretta isto multissimo, ma io es troppo povre
> pro viagiar a Europa.

Io non sape como "povre" tu es, sed viagiar a Europa
(i.e. le volo ipse) non es necessarimente tanto
costose.  Io non pensa que io es maxime ric, sed
usque nunc nos pote permitter nos un viage a Europa
in cata anno por tote le familia.  Nos non permitte
nos hotels, etc., solmente le volo, e forsan un
billet de traino.

> Vermente, iste necessitate de esser physicamente
> isolate de omne vos me causa multe tristessa.

Io pote comprender isto.  Ecce le cosa.  Quanto plus
saepe tu pote viagiar a europo, tanto plus amicos tu
va haber la.  Quanto plus amicos tu ha la, tanto plus
tu va voler viagiar a europo, e tanto plus tu va
regrettar (= sentir le manco de) illes quando tu non
es inter illes.

Viagiar non necessarimente adjuta tal tristessa.

A revider,
Tomaso