From:
Date:
Tue, 30 Aug 2005 10:22:15 -0400
Kjell ha scribite:
>Le -era es una (sovente un machina) que face qualcosa. Un
>-iera es un receptaculo de sorta, o un arbore in mi comprension.

Illo non es un receptaculo in le linguas fonte, mais un cosa que
face o produce alque concernente le substantivo que es su thema.
Nos non pote crear nove categorias e lor suffixos que non jam
existe in  le linguas fontal. Facer isto es le esperantismo (o le
occidentalismo). Io pensa que un esperantista inconsciente ha
facite -iera/-iero (Blair?).

Un 'caldera' (non un 'caldiera') non es un receptaculo del
calde, mais es un cosa usate pro calefacer un fluide, como in
le anglese 'heater', 'boiler'.

>Il es vermente depressionante vider tal cosas, -iera/o vs. -era/o
>non es variantes excambiabile mesmo si illos appare assi in un del
>linguas fonte. Naturalmente on pote generalisar los a -era e -ero,
>sed isto es un altere lingua, cuje nomine ego non prende me le
>carga de excogitar.

Isto es le esperantismo, Kjell. Interlingua es un extraction e
standardization de lo que jam existe in commun in le linguas
europee sub le influentia del latino (in tote su formas).

Salute!

Stan Mulaik

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto: