From:
Jesper Olsson <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 30 Aug 1997 23:52:40 -0100
Car amicos!

Duo breve remarcas in grande haste:

>In "Panorama 1997:2" Thomas Breinstrup citava professor de
>linguas slave al Universitate de Lund, Svedia, Lars Steensland ("RUSSO
>es un lingua mundial in periculo"):
>"In Scania (le parte sud de Svedia) russo ha disparite como lingua de
>comenciante ab le agenda in omne gymnasios. Pejor es que illo non plus
>functiona como lingua commun in Europa del Est".

Professor Steensland in facto es un del mi professores (io ha studiate le
russo in le universitate de Lund), e le articulo in Panorama es basate
super un articulo de russo in le periodico del professores del
universitate. In iste articulo ille anque dice que "il es comprehensibile
que on non ama le russo in per exemplo Polonia, sed un lingua commun es
sempre usabile e on non debe pensar emotionalmente de un tal cosa".

>In Helsinki colligite se 900 slavistas ex Scandinavia,
>le altere paises de Europa, Russia e SUA. Secundo le
>jornales le plus famose participatores era Mihail
>Gasparov e Yuri Apresyan de Moskva e Henrik Nirnbaum e
>Henning Andersen del Universitate de California in
>Los Angeles.

In facto, Henrik Birnbaum es su nomine. Io non sape si le error es del
jornal(ista) o del contributor del lista... :)

Con salutes
Jesper

Jesper Olsson
Vildanden E: 414