Condense Mail Headers

"INTERLNG: Discussiones in Interlingua" <[log in to unmask]>
From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 22 Dec 2003 16:09:17 +0100
salivanto wrote:

> [...]
>sed il ha troppo parolas serbe.  Io non successeva
>evitar apprender alcun parolas serbe.  Il es a me
>estranie, que io forsan nun volerea apprender parolas
>serbe.
>
>In croatia, nos esseva in un loco satis touristic,
>e on semper parlava germano a me, sed io gaude que
>io poteva leger le signos e dicer alcun parolas.
>
>De facto, in le region de Serbia ubi io va vader, on
>parla hungaro.  In iste momente, io non memora la
>parola hungare pro pan.  Io memora solmente "sir"
>e "viz" (bira e aqua.)  ("kenyeret" - apparentemente

Aha, tu essera in Vojvodina, no? In le vetere tempore del radio AM e
undas medie on poteva ascoltar novas e musica in hungaro de Vojvodina.
Si io ben memora bira es "sör" [Sör] e vino es "bór". Esque le serbos
non probava expulsar le hungaros? Nonobstante, tu va vider.

>Io era in Hungaria in le estate de 2002 - dum 10 dies
>con mi parve filio.  (In ille tempore, ille non habeva
>3 annos.)  Mi marita restava a casa con mi nove filia.
>Il me piace multissime le hungare foresta de pinos.

Io ha solo essite in le urbe e solo in Budapest. Il ha un massa cosas
interessante de vider in Hungaria, ben que illo non es situate apud le mar.

Salutes

Csell Rénström