From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 18 Dec 2003 16:29:58 +0100
salivanto wrote:

>Alberto Mardegan scribeva (Mon Dec 15, 2003  7:46 am):

>Pardono.  In mi message se trova tri vices "Europa"
>e duo vices "europo."  Io de facto gaude de non
>haber scribite "exuropo."  ;-)
>
>     "Ecce un musco!"
>     "Un musco?  Tu ha bonissime oculos."
>
>Forsan "europo" non es un error.  Si "europa" pote
>significar le gente de europa, "europo" es solmente
>le vires.  :-)
>
>Sed de novo - io essaya a scriber super altere themas
>e non super le lingua ipse, e on face commentario
>super mi grammatica o orthographia e non mi thema.
> [...]
Multo interessante. Io ha essite in Montenegro. Ibi on parlava serbo (e
non croato como io credeva)*. E occurreva tal stupide cosas como "Esque
vos ha pan (kruh) ci? Responsa: No, nos ha solo hleb (le serbe parola
pro pan). In Serbia, usa per consequente, confidentemente "hleb" pro pan.

* Mi schematic pictura era que al costa on parla croato e in le pais
interior on parla serbo. Ridicule era, como se monstrava, iste mi
prejudicio!

Kjell R